onsdag, februar 03, 2010

37 dage til termin


37 dage tilbage til lillebror flytter fysisk ind:-) Vi er i fuld gang med planlægning af omorganisering på lille børneværelse, nu hvor to børn skal dele det. I dag bestilles Noras nye juniorseng med grej, og så skal vi have det hele på plads i weekenden, så vi lige kan tage en evt. kamp om at blive i sengen, når man er puttet, inden søvnunderskud og en lillebror med en masse behov melder sig. Nogle fif?

Ellers går tiden med at være lidt graviditets-småskidt. Alt det kaos vi har været igennem siden december ( læs: alvorlig sygdom en masse ) giver sig så småt kropslige reaktioner - min krop har flere gange været lidt i "nu er det nu-agtigt-fødsels-præ-mode" her de sidste par uger, det fik jeg så stillet i bero ved at slappe godt og grundigt af - men nu er der døgnkvalme og opkastninger stort set hver dag. Tror det er rent psykisk, der er simpelthen så meget at fordøje, sørge over, være chokket over osv. Jeg prøver at sove meget, hvile, gøre gode ting for mig og lillebror, og heldigvis er Jacob og Nora rigtig søde til at klare sig selv og passe på mig samtidig, så jeg har meget at være taknemmelig for:-)

Ingen kommentarer: