fredag, januar 21, 2005

Drevet ud af hus og hjem.....

Jeg er et tålmodigt menneske. Når mit temperament kommer i det røde felt er der som regel en virkelig god grund til det....

Så lige nu overvejer jeg:

a. Gedigent haglgevær med utallige skud
b. Stød-apparat der kan gå gennem lofter
c. Muligheden for ret alternativt huslån

Sagen er at min overbo larmer! De larmer ekstremt! Når det bliver uuholdeligt i en livstruende grad plejer jeg at gå op og stå og hamre på deres dør i små 10 min. - ofte uden resultat.
Han var før en fredelig dansker vi ikke havde de store problemer med men nu har han fundet sig en spansk kæreste, der skriger mere, spiller højere musik, skal involvere andre i sine telefonsamtaler ved at snakke ulideligt højt mm.

Jo det er sandelig fornøjeligt. Så humoristisk at jeg overvejer at forlade hus og hjem og slå mig ned på Tingstedet med en plastikpose indeholdende et par bøger og min tandbørste.

Er der nogle derude der har erfaringer på dette felt?

Vi skal naturligvis have snakket med ham der før var et så normalt menneske, I ved, dem der godt ved hvornår man bør tage hensyn til andre, og have forklaret ham tingenes tilstand - og helst inden jeg bliver vanvittig tak!


Ingen kommentarer: