torsdag, januar 20, 2005

Kan man ....

læse så meget at øjnene falder ud?

Just checking....

Ja sagen er at jeg entusiastisk er begyndt på min nye speciale-læse/skrive-plan og i dette herlige skrift står der såmænd at jeg bliver færdig i marts - at tænke sig, det virker jo helt surrealistisk - men det kræver så også en umenneskelig mængde læsning hver dag. Så møder I en zoombie i Valby der rabler noget om Dickens af sig, ja så er det bare mig - og jo tak jeg vil sikkert gerne have noget beroligende eller en lille én;-)

Hvad man ikke gør for at komme på iværksætter-dagpenge!

Og typisk, lige som man har et nyt site ( tjek www.bookworm.dk ud men husk det er et midlertidigt design) man gerne vil lege med, ja så skal man såmænd også være ambitiøs med sit speciale, tsk. tsk. Det andet kunne ellers være meget sjovere, men ok, jeg holder mig til det jeg har lovet mig selv; kun et par timers leg om dagen. Det minder lidt om de restriktioner man fik som barn ang. commodore 64 eller lign.

Har du nogensinde givet dig selv restriktioner for at kunne være seriøs?

Ingen kommentarer: