lørdag, januar 29, 2005

Jeg, en bitch

Har man set lyset når man bliver bevidst om at man til tider er en bitch? Eller skal p-pillerne reguleres? Måske verden bare skulle indrette sig efter mig?

Jeg har en periode med de vildeste humørsvingninger - så her har jeg brug for de kvindelige bloggeres hjælp! Har du haft perioder med store humørsvingninger, et temperament du ikke kunne håndtere? Konstante bomber der eksploderer i bar´irritation?

Jeg er ikke sikker, men jeg tror godt nok mine p-piller skal reguleres, jeg er en omvandrende bombe....eller også er jeg bare født bitch?

Jeg plejer ellers at være omgængelig og sådan ok flink, siges der, men den sidste måned eller to har jeg altså bare være noget eksplosiv....og det værste er jo når man selv er klar over at man er inde i en ret uheldig periode....

Any help?

Skal jeg bare leve med at være den sødeste søde det ene øjeblik og en kæmpe kælling det næste? er det sådan vilkårene er når man er født kvinde eller kan der være en grund til det?


Ingen kommentarer: