torsdag, juli 07, 2005

Den dårlige samvittighed....

er allerede begyndt at lade røre på sig. Denne uge har jeg nemlig fokuseret på www.bookworm.dk og ikke mit speciale, det er gået fint indtil videre, men nu, ja nu er den dårlige samvittighed begyndt at hviske mig i øret: "Kom nu videre menneske!".

Så slapper du af psyko-samvittighed! Der er anmeldelser der skal skrives og sådan er det bare, og dig, din lille lus af en samvittighed, dig kommer jeg til når tid er - AND THATS IT!

Flere anmeldelser venter forude i dag og i eftermiddag står den på tour - der jo sikkert endnu en sprinter-giraf der tager sejren hjem idag, det skulle da ikke undre mig. Jeg tror Armstrong sparer på kræfterne, han skal jo ud og klatre i bjerge:-)

Hvordan tøjler du din dårlige samvittighed - får den nogle på bærret eller bøjer du dig?

Ingen kommentarer: