torsdag, juli 07, 2005

Forfærdeligt koordineret terrorangreb i London!


Så har terrorismens djævleansigt slået til igen, denne gang i London.

Terrorisme er for mig at se ufatteligt. Jeg forstår simpelthen ikke at de psykopater tror de kan ændre verden med vold og ødelæggelse. Og undskyld min inhumanitet; men de skulle fanges og ristet over sagte ild alle som én!

Som tiden går og flere terroranslag finder sted frygter jeg mere og mere at det på et tidspunkt bliver Danmark det går ud over. Især med Bushs rygklap af Fogh kan man da godt forestille sig at vi kommer yderligere i søgelyset, London er jo ihvertfald et skridt nærmere.

Det er simpelthen så uforståeligt hvad der får mennesker til at tro de kan få deres statements igennem ved at dræbe og lemlæste andre levende individer, jeg fatter det ikke. Men egentlig har jeg heller ikke lyst til at forstå dem, i sådanne tilfælde som i dag synes jeg blot at de skal straffes, øje for øje og tand for tand. Ved godt det ikke er særlig moralsk, men hævnlyst er det eneste der dukker op hos mig i en stund som denne, og især med tankerne på 11. september.

Ingen kommentarer: