lørdag, juli 16, 2005

Konceptbytning og opsætning af hegn

noget galt med konceptet når man skal sidde indenfor og lave speciale på en solrig lørdag!

Jeg tror jeg vil have mit koncept byttet!

For eksempel til et koncept hvor der medfølger have og hus, hvor man kan sidde på terassen ved teaktræsbordet, med kølige drinks ved sin side, høre fuglene kvidre og se hundene dase på græsplænen:-)

Faktisk bytter jeg mit koncept ud på tirsdag, for der får vi allerede nøglerne til vores hus. Så skal vi "bare lige" have et bette hegn smidt op rundt om 1030 kvadratmeters grund:-) Vi starter med et almindeligt grønt trådhegn i rimelig robust kvalitet, så vil vi selv snedkere et ordentlig træ-stakit her over vinteren ude i garagen, selv købe træet osv., man skulle kunne spare penge på den slags:-)

Kender du noget til at sætte hegn? Råd modtages gerne:-)

Ingen kommentarer: