mandag, juli 11, 2005

Nedtælling - 22 dage til "my house"

22 dage til vi får overrakt nøglerne til vores nye hus i Brøndby og....

- hedebølgen er sat ind og sommeren har suverænt indtaget DK
- CSC klarer sig suverænt i TDF og jeg venter på at Armstrong sætter ind
- Hundene er gået til tælling i de kølige arealer af lejligheden
- jeg er hoppet op på specialehesten igen og forcerer den sidste måneds forhindringer
- længes efter at indtage min nye have med æble og pæretræ, syren og ribs!
- vil ligge på græsset og dase snart, eller i en nyophængt hængekøje!
- spejder i horisonten efter tiltrængt ferie
- tager en indånding og giver lige det sidste af mig selv her i juli
- må seriøst tage mig sammen og snart få trænet!
- føler for kølige drikke én masse
- lettet over en veloverstået surprise for veninde Sus
- er i en tilstand af lettere irritation og kedsomhed
- må hellere vaske lidt tøj og komme igang med dagens dont!

Ingen kommentarer: