lørdag, juli 30, 2005

Ny hus og have, part 1

Det kan varmt anbefales, det her med at købe hus, og få en kæmpe have. Det giver en lykkefølelse jeg ikke har mærket længe, det giver sus i maven, røde kinder og ømme muskler, vel og mærke fordi jeg er gået i krig med havens vildnis, jeg elsker simpelthen bare og gå og knokle i haven og skal nærmest stoppe mig selv med vold så jeg ikke får alt for ondt nogle steder. Jord under neglene er bare skønt!

Vi har lige fået vores internetforbindelse herud, de første breve er begyndt at dukke op i postkassen og jeg har ikke været hjemme i lejligheden i snart en uge, men hva´gør det, der er kaffe i køkkenet, et par glade basser, et sted at sove, stearinlys der kan blafre, en god grill, en hyggelig terasse, et skønt vildnis af en have og et sødt lille charmerende hus der bliver kanon når vi er færdige med at sætte i stand. Jeg elsker mit hus og min nye have over alt på jorden....gid det var i morgen og jeg kunne komme i haven igen, men ak det går ikke, for imorgen går næsen hjemad til lejligheden, vi skal til barnedåb søndag og kæresten skal til Silkeborg på cykeltur, så derfor venter et par dage i lejligheden uden internetforbindelse mm. - så kan jeg få lavet lidt bookworm.dk og lidt speciale kan jeg:-) Og tænke på, og savne, mit hus og min have!

Billeder følger snarest, trin for trin.....

SUK....jeg er blevet en forelsket husejer, og så har den store fyr 5 egern og der er manniken pis fuglebad midt på græsplænen, det er så grimt at jeg ikke kan andet end at knuselske det!

Ingen kommentarer: