onsdag, juli 20, 2005

Midlertidig overbelastning på linien:-)


Så fik vi nøglerne og gennemgik huset ved overtagning. Det var meget mærkeligt men samtidig vanvittigt spændende og en super dejlig følelse. Tænk, det er virkelig vores. Det er jo ikke til at fatte. Det bliver med lidt sved og flid et super dejligt hus, det er lidt forsømt lige nu men skal bare lige have en kærlig hånd, og om et par år en ombygning med nyt køkken-alrum og 100 ekstra kvadratmeter, men nu starter vi lige med at gøre det lyst og lækkert her ved indflytning. Bare det at haven bliver gjort brugbar og hyggelig vil gøre en stor forskel.

Vi har overtaget 14 dage før tid på betingelse af at vi selv rydder nogle ting der endnu står der, gør rent med mere, og det gør vi da hjertens gerne for ekstra 14 dage. Fra i morgen går det løs med planlægning af hegn, oprydning og så videre i huset. Haven er groet fuldstændig til, det kunne jeg jo have sagt mig selv:-) Græsset skal lige have en chance for at komme sig efter heden inden jeg går løs med plæneklipperen og får ryddet vildnisset, nogle af de vilde flotte blomster får lov til at stå så længe de er pæne, men så ryger de altså også.

De forrige beboere har efterladt en hel del ting til os, det er hårdt arbejde men samtidig er der en del vi kan bruge, så det er jo dejligt. Særligt blev jeg glad over de 3 kasser med gamle bøger fra ejerens bedsteforældre, der har bygget huset og boet der altid, før han overtog det for to år siden. Det bliver spændende at gå alle tingene igennem, og der er en dejlig hængekøje og en havepavillion til os.

Så altså, der bliver nok lidt stille på linien her den næste tid, så snart jeg kan opdaterer jeg med billeder fra vildnisset:-) Både før og nu billeder:-)

Ha´det godt derude i blogland til vi snakkes ved igen, nu vil jeg forsvinde for en tid ind i speciale og nyt-hus-mode!

Ingen kommentarer: