søndag, oktober 23, 2005

bookworm.dk i æteren...


Jeg har prøvet noget helt nyt og ret udfordrende i dag! Anmelder-Ole, der også er Radio-Ole var så sød at interviewe mig i hans program på Albertslund NærRadio her til formiddag. En hel ½ time hvor Ole og jeg snakkede om bookworm.dk - vores bogportal der så lyset i marts 2005. BogForum 2005 blev også drøftet, ja mange ting blev vendt, vi kunne være fortsat i timevis!

Jeg havde været nervøs, det indrømmer jeg gerne. Det er jo lang tid at skulle være spontan uden forberedelse. Men det gik super godt og Ole var en rigtig god studievært der stillede de helt rigtige spørgsmål. En oplevelse der var god og fremfor alt skæg! Jeg har været i super godt humør hele dagen efter den formiddags-oplevelse, det er fedt at markedsføre bookworm.dk og nu har jeg fået blod på tanden efter mere, så nu skal lokalpressen olign. kontaktes, snart:-)

Vi skal jo have mange flere læsere end vi har nu, så gå endelig ind og tilmeld dig vores nyhedsbrev på http://bookworm.dk og fortæl litterært-interesserede venner og bekendte om bogportalen. Så skal jeg til gengæld love at fremtiden byder på en masse interessante anmeldelser, konkurrencer, artikler og meget andet litterært guf!

Ingen kommentarer: