torsdag, oktober 13, 2005

Side for side spyttes ud....


Shit, vi printer speciale ud, side for side glider ud af printeren, kæresten styrter rundt og styrer showet for vildt, jeg har flossede nerver, mit hjerte sidder i halsen og galoperer og jeg kunne mildt sagt skide grønne grise lige nu!

Min vejleder vil skrive min forhåndsgodkendelse under i morgen hvor jeg afleverer - hold kæft manne hvor sker der altså bare meget nu. Der er tusind praktiske ting med a-kasse, arbejdsformidling und so weiter jeg skal have ordnet, og det går op for mig at det her bare er så stort. Vildt. Jeg skal lige knibe mig selv hårdt i armen for at følge med.

Shit man. På den anden side planlægger jeg bogmesse med mine anmeldere og har allerede tankerne omkring fejring af kandidatgrad, fødselsdag og så videre.

Puh ha, må vist hellere lige holde hovedet koldt og fokusere på én ting af gangen - lige nu er det at få en slurk sprite og piske mit stakkels urolige hjerte!

Hold da op, I did it, lige om lidt er jeg cand.mag lit. - helt vildt! Jeg blir´helt forpustet ved tanken. Trænger vist bare til at få afleveret, sove en uges tid i træk, tage lange bade og synge for vildt, galopere rundt i haven med hundene, læse længe i sengen og kysse kæresten!

Ingen kommentarer: