tirsdag, oktober 11, 2005

Træt, bare træt, dødtræt....

Jeg er omtrent lige så dødtræt som denne lille søde sag:-) Derfor også stilheden på lifeofgrith, beklager, men sådan er mit liv bare disse dage.

Specialet bliver bare VED og VED med at fremvise fejl, mangler og ting der skal rettes, og udprintningen bliver ved med at blive fremskudt, det pisser mig fuldstændig af og min tålmodighed hænger i flænser efterhånden.

Efter en lang dag hvor jeg har skimmet og tjekket første eks. på 90 sider er jeg nu fuldstændig banket under gulvet, negativ og bitter på livet, jeg gider ikke specialet mere, jeg vil have det af vejen og jeg vil af med det!

Og jeg ved det er lige om hjørnet, sandsynligvis printer vi ud i morgen aften og afleverer det torsdag...

Nu vil jeg bevæge mit trætte legeme ind i seng - vi har fået vores egne senge ud i huset og sover så godt som vi ikke har sovet i 2 måneder:-) Når jeg har puttet mig godt under dynen i det nyvaskede sengetøj vil jeg med trætte bevægelser slå op i den nye romanserie om Erik Den Røde, en serie jeg godt kan anbefale - og den her helt sikkert meget sjovere at læse i end ens latterlige frastødende speciale som jeg føler jeg har læst mindst 100 gange nu!

PS: Sille og Morfar, I bliver simpelthen nødt til at fejre det med mig når "specialet der tager livet af mig" er afleveret, så skal vi skåle i Smirnoff Appel, og bedstevennen har lovet at tage med:-)



Ingen kommentarer: