mandag, oktober 31, 2005

Sur, sur, sur, lille bogorm omkring....


Uh, kender du det. At gå i seng i sur tilstand uden rigtig at vide hvorfor, og vågne op lige så sur og vranten. Træls.

Ok, ok, der er jo nok nogle ting der er gået mig lidt på, for eksempel det faktum at alle dem fra min gamle studiegruppe har fået 10 i deres specialer, alle som én, og nu er jeg den sidste der går og venter på karakter! Forstår du hvad jeg mener? Sur røv at være den sidste der skal melde ud når alle de andre bare styrer for vildt. Det er ikke fordi jeg ikke kan glæde mig på deres vegne, for jeg synes det er helt fantastisk at det er gået dem så godt, men jeg hader bare det pres der kommer på min karakter, for det gør der ufravigeligt, og så kan jeg bilde mig selv alt muligt andet ind. Faktum er jo at jeg føler mig dummere og mindre dygtig end alle de piger. Det er røvtur, kort og godt.

Jeg er gnaven, over det og alt muligt andet. Ved ikke hvorfor, er det bare.

Denne dag kan kun blive bedre, meget bedre. Grrrr.....

Ingen kommentarer: