tirsdag, januar 03, 2006

Bogormen og det nye år

Et nyt år har meldt sig på banen. Nye tanker, nye følelser, nye oplevelser venter forude. Jeg har gjort mig mange tanker om det år der har været og det år der skal komme. Det gamle år var et skønt år, men det der fyldte meget var at vi havde enormt travlt og gennemgik store forandringer der krævede meget af os. Selvom det har været en stor glæde at flytte i hus og færdiggøre speciale har det også tappet mig for energi. Selvom arbejdet med bogportalen giver mig en masse skal jeg lære at strukturere det bedre så det ikke giver stress, så I det nye år har jeg lovet mig selv:

- at være god ved sjæl og krop med motion, pleje og masser af kurbad, vand og natur.

- at planlægge hverdagen bedre således at der også er tid til afslapning og ro.

- at have tid til stilhed og hyggelige sysler sammen med Jacob og hundene.

- at huske at vaske op!

- at nusse rundt i min have og ved hjælp af grønne fingre og penge gøre den til en dejlig oase.

- at sove længe og læse aviser, drikke kaffe og hygge i sengen meget meget mere!

- en masse sex så jeg kan blive stor som en flodhest, og fordi det er så sundt og dejligt!

- læse en masse dejlige bøger:-)


Hvad har du af nytårsfortsætter eller hvad vil du gerne i 2006?

Ingen kommentarer: