fredag, januar 27, 2006

En glædens dag i det Bogorm´ske hjem!

Yes! Så skete det. Der var hul igennem. Muren er blevet brudt. Første kontakt til job er landet. Vejen på vej mod freelancer-livet er banet, jeg er så jublende lykkelig!

Fik tilmed en masse ros i tilbagemeldingen, så meget at jeg måtte rødme. Der er håb for en som jeg. Tænk, at alt det hårde arbejde med litteraturvidenskab og litteraturformidling de sidste 8 år endelig er begyndt at give pote, hvor er det dog bare virkelig cool og skønt!

Jeg ser min fremtid som en lysende sti forude, hvor jeg dog glæder mig til at tage hul på det hele! En hindbær-brus lige nu ville være prikken over i´et:-)

For at det ikke skal være løgn er jeg også i avisen i dag! I Sjællandske med billede og hele gøgleriet. På grund af det kreative skriveprojekt jeg er guide på her i januar, på Glumsø Skole, med to 8. klasser der skal skrive noveller. Der er deadline i dag, og næste uge igen tager jeg ned og skal give dem evaluering og overrække præmier til vindergruppen.

En journalist fra Sjællandske har skrevet en fin artikel, med billede fra skolen, og et flot portræt-foto af mig:-) Vi snakkede sammen en god halv time forleden aften. Vildt...Og god reklame for bookworm.dk, hvor vindernovellen skal bringes til slut sammen med en artikel fra forløbet.

Ih altså, sikken en dag, næsten for meget af det gode:-)

Ingen kommentarer: