torsdag, juli 29, 2004

Arbejdsbi, freelancer og stud.mag

Jeg er en rigtig arbejdsbi, sum sum sum....

Elsker mit job som redaktør, et job jeg selv har opfundet så at sige, et job der kræver virkelig overblik når man har med over 30 mennesker at gøre, et job der giver udfordring, til tider yderst dynamisk, kan være strabaserende omkring deadline, kan være frustrrerende, kan være frydefuldt, allle de ting og mere til - og så er det et minimum af kroner jeg tjener på det - men....jeg elsker jo at være redaktør. Og det er frem for alt min lidenskab for bøger der driver værket, - Jubii Nyt om Bøger er et nyhedsbrev om aktuelle bøger hvor vi er pt. 33 anmeldere og 1 redaktør. Vi er gået fra 300 læsere til over 6000, well done:-)

Samtidig er jeg jo stud.mag og skal lave mit speciale, hvilket vel at mærk kan være meget meget svært når man venter på sin vejleder, der endnu ikke kan vejlede én. Det kan også være svært at være redaktør og studerende på én gang, mange kompromiser indgåes hver dag, men det skal jo gå op i en højere enhed.

Derudover har jeg en masse andre jern i ilden som skal passes, så de ikke brænder på:-)

Hvad laver du til hverdag og hvordan har du det med det, er det kun "for the sake of money" eller kan du rent faktisk vældig godt lide dit arbejde?

Ingen kommentarer: