mandag, juli 26, 2004

Cool cash, oliekilder og l´amour

Så tøser....nu er det sket:-)
Dollars er tilbage på skærmen, running steady hver eftermiddag fra ca. kl. 13 man-fre. på TV2!!! Hva´sir´I så:-)

Tja, jeg blev ihvertfald glad da jeg så Blake Carrington og hans darling Krystle tone sig frem på skærmen, og jeg jublede indeni da jeg hørte kendingsmelodien til serien.

Disse gode gamle, helst gamle, serier, med deres dårlige filmning, og halv-skidte skuespillere i forhold til dem vi har den dag i dag, ih, altså, jeg synes sgu´det er herligt!!!

Jeg glæder mig til at gense heksen Alexis, den lille frække Sammy Jo og alle de andre gamle kendinge.

I´m on....en overspringshandling fra eller til betyder ikke noget i den sammenhæng, og så kan det jo passende hænge sammen med frokost og et break fra arbejdet, smart ikke:-)

Skal du gense alle de gamle millionærer/øser - og hva´synes du om Dollars?

Ingen kommentarer: