fredag, juli 16, 2004

Over and out

Så blev den dejlige føs´dagsfest overstået, alle de hjemmebastlede gaver blev modtaget med stor glæde, eventyret blev læst højt med betydelig dramatik fra min side, vi fik dejlig mad og det var en skøn dag.
 
Men....jeg skulle jo vende næsen hjem sammen med gemalen, han skulle op på arbejde dagen efter og nu er jeg trist. Trist over at hele min familie er samlet uden mig, har hygget sig med morgenkaffe i solskin og været sammen - og jeg har bare sovet længe og er træt herhjemme, hele 2 store øer væk. Øv hvor er det bare træls!!!
 
Nu prøver jeg at forhandle med kæresten om at han kører mig og hundene til Kolding så vi er derover næste uge hvor han skal arbejde over hele ugen. Så kan jeg hygge mig med min bedste, drikke kaffe i haven i solskin, mine hunde kan slænge sig i skyggen og jeg ville have det meget bedre end en hel uge alene i lejligheden....
 
Ja, jeg ville så.
 
Suk.....bare trist lige nu. Håber jeg kommer afsted....
 
Hvorfor bliver man ked af det når en god begivenhed er overstået?
 
Jeg ved det jo godt. Jeg er alt for meget alene herhjemme, sidder og glor i mit eget selskab, - jeg trænger til lidt luftforandring.
 
 

Ingen kommentarer: