mandag, juli 19, 2004

En vis grad af tilfredshed

 
indfinder sig når jeg kan få lov til at gå rundt i t-shirt og boxer-shorts hele søndagen, næsten...
 
når John Irving og jeg kan hygge os i den gamle, grimme lænestol i hinandens selskab, næsten hele søndagen,
 
når jeg ser en gammel Woody Allen film i fjerneren og synes det er fedt,
 
når øjnene kan lukkes i fordi jeg er træt og tilfreds med livet,
 
og fremfor alt når regnen siler ned om morgenen, en ny dag venter - de siger der kommer sol,  og jeg kan gå i fakta og pille interessante discount-ting ned fra hylderne, gøre rent og lytte til høj musik....
 
Tja, en vis grad af tilfredshed har indfundet sig, og sommeren er på vej....
 
En vis grad af utilfredshed giver det mig dog at jeg ikke nåede at blive opmærksom på at der skulle laves kommentar til blogradios sidste udsendelse....men tja, sådan er der jo så meget.

Ingen kommentarer: