onsdag, juli 28, 2004

Velværets velsignelser.....

 
Jeg glæder mig.....

I dag skal jeg nemlig, i selskab af den søde Sus, en tur i DGI-byen, nærmere betegnet kurbadet, hvor vi skal lade op og slappe af, lade kroppen føle alskens afslapning, kulde, varme og forfriskning, samtidig med at vi fylder os med kildevand og frugt, nå ja, og måske en enkelt kop mokka og en sandwich eller noget:-)

Jeg skal svømme 800 meter i havet, - jeg svømmer nemlig 100 m. mere for hver gang jeg er derinde og svømme - og det gør altså bare rigtig godt:-) Så kan man jo kun håbe på at det ikke vrimler med besøgene ( læs irriterende unger der springer i plask lige foran én ) derinde, for det er ikke altid at folk forstår at det store bassin, havet,  rent faktisk er beregnet på svømning:-)

Det bliver skønt med lidt dampbad, lidt koldtvandsbad, måske en enkelt vandmassage, og ellers bare en masse afslapning i pejsestuen, hvor Sus og jeg skal slænge os med hver sin bog og hygge, i mit tilfælde Anne Marie Løns "Prinsesserne".

Kurbad er skønt....ville ønske at jeg havde nogle penge til mudderindpakning og des lignende, men sådan er forholdene ikke lige nu:-) Men basic kurbad er også en fantastisk måde at lade op på, for 135 kroner, kommer man hjem som et nyt menneske:-)

Åh hvor blir´det skønt:-)

Ingen kommentarer: