torsdag, oktober 07, 2004

For you my darling

Jeg har haft en hård deadline, hårdere end det jeg med mine nye prioriteter vil byde mig selv, men det var min egen skyld, så fremover må jeg love mig selv at tage arbejdet som redaktør for Jubii Nyt om Bøger løbende....

Men...fordi jeg havde haft den her hårde deadline besluttede jeg på vej hjem fra kiropraktor at forkæle mig selv - jeg købte de smukkeste gule/orange georginer til mig selv, og nu står de her og gør mig så glad, selvom jeg er monster-bombet og mine øjne løber i vand, så liver mine georginer mig op:-)

Blomster og planter er noget af det mest livgivende vi har, det er noget af det der kan muntre selv den mest sure op - og for mig er det alfa og omega at omgive mig med naturen. Den giver mig ny energi, glæde, lykke kort sagt.

Og det er godt at forkæle sig selv, vise sig selv at man fortjener at få blomster, fortjener at få det bedste, fortjener at få lykke. Det næste bliver en tur i kurbad så hele kroppen kan koble totalt fra, uhm.....

Så fra mig, til mig, på en smuk efterårsdag, og nu ..... afslapning, Dollars og en god lur:-)

Forkæler du dig selv? Og hvad kunne du godt tænke dig at forkæle dig selv med?

Ingen kommentarer: