fredag, oktober 29, 2004

Så nærmer vi os.....

eller rettere sagt; handelslivet har slået hul på dette års juleræs, for i særdeles mange butikker er man allerede ved at gøre klar med nisser og andre jule´rier.

Har du det som jeg, at det er lige tidligt nok?

Jeg synes julen er hyggelig, men kan vi ikke holde den til december måned?

Jeg elsker det her ræs med julegaver, kalenderlys, hygge mm., det at pynte op, glæde sig, høre Last X-mas og meget mere. Der skal drikkes gløgg, spises æbleskiver og meget mere, men kan vi ikke lige vente til vi går ind i december?

Jeg har fødselsdag 24 november, en måned før jul, og min fødselsdag bliver altid overskygget af jul, 1. søndag i advendt og meget andet der har med jul at gøre.

Og så er der det evindelige problem i mange familier; hvor skal vi holde jul og med hvem?

Personligt har jeg ikke det problem, da kæresten og jeg skiftes mellem vores familier, det har vi altid gjort og det har altid fungeret. At vi så har fået familierne bragt sammen de sidste 2 år er jo kun dejligt.

Men har I problemer med det i jeres familie? Og hvorfor ikke bare skiftes mellem sin egen familie og svigerfamilien?

Hvordan har du det med julen og alle dens glæder og trængsler?


Ingen kommentarer: