mandag, oktober 25, 2004

Årene går......

Kraftigt inspireret af hende her kaster jeg mig ud i følgende:


For 10 år siden ville jeg…

1. Være på vej til at fylde 21. og igang med 2 år af min HF.
2. Feste for meget og for vildt på kollegiet, og støde ind i de helt helt forkerte kærester.
3. Høre det vildeste dance dagen lang, og elske det 100 %


For 5 år siden ville jeg…

1. Have boet 1½ år sammen med Jacob i vores lejlighed i Valby, og have fået vores første hund, Bazooka.
2. Været i gang med at starte mit tidsskrift "Flodbølgen" op.
3. Være godt og grundig igang med at blive en ægte fuldtids-bogorm



For 3 år siden ville jeg…

1. Have arbejdet over ½ år som redaktør på Jubii Nyt om Bøger, og ville ca. på den her tid have tilbragt samtlige 4 dage på bogmessen, for at hilse på forlagskontakter mm. - foruden at være igang med at forøge min bogsamling betydeligt!!!
2. Have inviteret gode og nære veninder en tur på Ankara, Cocktailbaren Coconut Beach Bar og Baronen og Baronessen, for at feste igennem, i anledning af min fødselsdag, og det var helt vildt sjovt!
3. Være ved at renovere lejlighed, og være ved at blive sindsyg over det.


For 1 år siden ville jeg…


1. Være tæt på at genoptage kontakten til min far, som er alkoholiker, og desuden have fået Baloo, en chow chow der er SÅ dejlig.
2. Være tæt på at fylde 30, og gøre mig en del tanker om hvad fremtiden skal indeholde
3. Stadig være igang med projekt "lang-hår" og yderligere have forøget min bogsamling så rigeligt at det var begyndt at være grund til adskellige diskussioner:-)

Indtil videre har jeg i år…


1. Gjort status over hvem jeg vil have tæt på mig, og hvem jeg ikke vil have tæt på mig - og have gjort en del ved den sag.
2. Været i op til flere speciale-kriser, og nok bare generelt haft svære perioder, trods et ret optimistisk livssyn.
3. Tænkt enormt meget over hvem jeg er, hvorfor, og hvad jeg skal gøre noget ud af at udvikle i fremtiden, sidste indebærer en eller anden form for samtale-terapi, når jeg får råd eller er så heldig at finde noget der ikke er så dyrt, og et besøg hos en astrolog.
4. Og så har jeg naturligvis forøget min bogsamling i en sådan grad at vi har måtte flytte om igen, købt nye reoler, og solgt en hel del ud:-)


I går…

1. Så jeg særdeles mange afsnit af Erik Ballings "Matador"
2. Havde kærsten og jeg en rigtig dum dag, som dog endte med en god snak
3. Så jeg på rigtig mange bolig-annoncer, for hold .... hvor vil jeg gerne flytte!!!!

I dag…

1. Har jeg forkælet mig selv med et besøg hos en ny frisør, og han var bare toppen!
2. Får jeg besøg af min far, og vi skal have medister med hele baduljen til.
3. Har jeg fået en bog om øl og mad til anmeldelse og hørt Pink Floyd: The division bell.


I morgen…

1. Skal jeg dyrke Pilates, og gå en dejlig tur med mine hunde, Bazooka og Baloo
2. Tidligt op og lave speciale
3. Læse "Ryd op i dit liv - og giv plads til nye ideer og muligheder



Genbrug gerne, det inspirere andre til at gøre op med tidshorisonten:-)

Ingen kommentarer: