mandag, oktober 18, 2004

Indrømmet....

der har været meget stille her på bloggen....

Jeg har ligget 5 dage i sengen med noget virus/stress-efterreaktions-noget, og det var rigtig godt at få slappet godt af, læst nogle gode bøger, kedet sig godt gammeldags gudsjammerligt og set en masse uinteressant efterårs-ferie TV ( læs: all for kids....)

Nå men tilbage i virkeligheden: puh ha, hvad sker der? Ligepludselig var det jo blevet vante-koldt!!! Hva´er nu den af? Der er faldet lidt flere blade af træerne, nuancerne er blevet lidt mere røde og enkelte steder dyb-røde, men ellers er verden jo som den plejer.

Bortset fra at jeg er nogle billetter rigere, læs: Mark Knofler og R.E.M koncerter i 2005:-) Yums, det smagte godt med den overraskelse. Kæresten var så ivrig for at få R.E.M billetter at han købte 16, intet mindre kunne gøre det:-) Nå ja, hovedsagen var jo at vi kom afsted til Horsens, og tænk, vi har kun 3 af de 16 billetter tilbage, så der er åbenbart mange der gerne vil til Horsens:-)

Tilbage på pinden, arbejde at indhente, huske at passe på sig selv, høre R.E.M: Reveal, mens kæresten snakker om hvidtøl til risengrøden, og joh ha, selvfølgelig.

Den eftertænksomme periode. Hvad sker der i mit liv? Hvem omgiver jeg mig med? Hvad vil jeg? Spørgsmålene er mange og svarene lige så.

Hvad sker der i dit liv lige nu, her mens bladene drysser, dråberne fiser diset afsted og blæsten generer de fleste?

Ingen kommentarer: