tirsdag, marts 15, 2005

I en flyvende rækkefølge kommer....

påskeæg, små lamse lam, påskeliljer og lignende nu væltende ind over én på de mest uskyldige tidspunkter - det ramler ind af brevsprækken, på TV skærmen, på forsiden af aviserne - påsken truer forude! Bare det simple faktum at jeg sidder og arbejder på bookworms påsketema, ja det siger jo det hele. Påsken er forude og det går op for mig at jeg har en mulighed for at slappe af og rekreere:-)

Jeg elsker påsken. Der er mange dejlige fridage, hyggelige ting i TV og så er det oplagt at se venner og familie.

Jeg skal mødes med tøserne i madklubben og det bliver helt sikkert både højtråbende og festligt - vi skal ud og svinge lidt med hofterne og drikke nogle cocktails efter at have indtaget en dejlig middag hos Aino. Jeg skal holde den traditionelle påskemiddag for familien, denne påske har jeg valgt at lave lammekølle og ekstemt lækkert tilbehør og smæskende dessert. Påskens sidste fridag byder på en rigtig hygge Disney dag med veninden Stine og hendes datter Emma. Vi skal se Muuhvies, Chip og Chap og Alice i eventyrland - hvis filmklubben når at smide den ind af min brevsprække. Lutter hyggelige og afslappende tiltag. Det bliver dejligt at kunne hygge sig og se mennesker man holder af.

Snart skal jeg have sendt min påskeoverraskelse afsted, have stillet påskepynten frem:-) og rigtig skabt påskestemning:-) Hyggeligt og dekorativt:-)

Der skal laves lækkert mad, soves længe, hygges, tages på ture til skov og strand med mine to dejlige hunde, kæresten skal helt sikkert forkæles og jeg skal have mig et par gode venindesamtaler over telefonen, hvis ikke IRL. Man kan sikkert også nå at tygge et par gode bøger og andet dejligt:-) Fremfor alt forlanger jeg i påsken at kunne stikke hovedet ud i naturen og indsnuse forår, forår, forår - bare dejligt forår! Det er altså på tide....

Hvad betyder påsken for dig og hvad har du af planer?

Ingen kommentarer: