lørdag, marts 19, 2005

Yndlingsweekend - i 80´er bogland.....

Med retro og musikquizzen i ørerne de næste 4 timer er jeg hermed bænket foran pc´en for at arbejde på næste indholds-læs til bookworm.dk - det er snart påske og vi skal have nye konkurrencer, anmeldelser, forfatterinterview og meget andet guf på sitet. Det hele skal lyses op og ledsages af Liselottes flotte påskedesign:-)

Det er ingen sag at bruge sin lørdag, hvor solen skinner fantastisk udenfor, på at arbejde når der er SÅ meget god musik i radioen - ja det er nærmest hyggeligt, skønt og livsbekræftende for mig. Jeg elsker det bare. Når Andrew og Dan tager mig med tilbage til 80´erne kan det nærmest ikke blive bedre! Altimens jeg er omringet af mine bøger, bogstaveligt talt, de står i bunker på gulvet og rundt i hele kontoret i reoler, så er jeg simpelthen i mit es! Dermed ikke sagt at jeg ikke glæder mig til vi flytter og jeg skal indrette mig mit helt private bibliotek med mahogni-skrivebord, reoler og bøger en masse og den dejlige smide-mig-herhen-lænestol - masser af grønne planter og et prima stereoanlæg:-) Uhm....

Kæresten har lovet at tage sig af hundebasserne, rengøringen, tøjvasken, indkøb og meget andet blev klaret i løbet af ugens løb, tupperwarehyggen i går er overstået og var vældig hyggelig, og ja, tilbage er så kun lørdag og søndag i bookworms-tegn - og det er skønt!!!

Nu er der DAD i lyttebøfferne og jeg befinder mig i mit eget litterære rockende univers - "I´m sleeping my day away" kan ikke rigtig kendetegne min situation i dag, medmindre man kan tale om en slags drømmeagtig tilstand i bogland:-)

Jeg elsker dog også at tilbringe mine weekender sammen med kæresten, de søde hunde, ved hav og i skov, eller sammen med familie/ venner, se gode film, læse gode bøger, lave og spise pragtfuld mad....men denne weeekend står tilbringes altså som formidlende bogorm:-) Desuden venter påsken forude hvor jeg skal lave alle de andre ting jeg elsker:-)

Hvad er din yndlingsweeekend - hvornår er du i dit es?

Ingen kommentarer: