tirsdag, marts 08, 2005

bookworm.dk i luften - puh ha......

Endelig....efter 2½ måneds hårdt arbejde og en hel nats klatøjet arbejde fik vi bookworm.dk i luften kl.5 mandag morgen - jeg behøver vist ikke sige at Jacob og jeg er godt brugte og i den grad trænger til at trække stikket ud og holde fri....

De 2½ måneds arbejde kan godt mærkes - særligt fordi vi jo også har haft arbejde og specialeskrivning der skulle passes. Men vi har jo selv valgt at lave bogsite, og vi fortryder da heller ikke noget - vi har fået banket et godt site op og det bliver spændende at skulle udvikle på det fremover.

Men nu er bogportalen er i luften og vi er godt tilfredse med resultatet. Nu venter fremtiden lys forude - det blíver spændende at udvikle på sitet, for der er stadig meget der kan forbedres.

Men jeg vil da meget gerne have kommentarer osv. - forslag til forbedring, ris og ros til bookworm.dk her på bloggen:-) Spred meget gerne rygtet, få tilmeldt jer nyhedsbrevet hvis I lyster, fortæl om sitet til venner og bekendte - så gør I mig glad:-)

Endnu engang tak til dem der har hjulpet med indhold og grafik:-)

Nå men nu skal der slappes lidt af.....jeg trænger i den grad!

Ingen kommentarer: