torsdag, marts 24, 2005

Nu er det nu, tiden er inde, påsken er min!


Endelig blev vi på det nærmeste færdig med påske-indhold på www.bookworm.dk - tjek Liselottes flotte påskedesign ud:-) og alle de nye artikler, forfatterportrætter og web-interview med forfatteren Viggo Madsen.

Jeg har fri.....det føles nærmest surrealistisk:-) Jeg kan ikke helt tro det, må lige knibe mig selv i armen, eller noget i den stil.

Nu vil jeg drage ud i verden, nærmere betegnet Nørrebronx, hvor jeg skal mødes med Sara, Ninell og Aino - i vores madklub; den glade grydeske.

Aino har kokkereret iransk mad - og jeg ser i den grad frem til at smage, drikke mig et glas rødvin og snakke med de søde veninder:-) Det bliver skønt!

Senere, om alt går godt, ender vi på mexibar for at få et par cocktails - og gud hvor skal jeg bare fejre at jeg har påske nu, at vi har fået ret meget indhold på bookworm - at foråret er kommet - og at jeg skal en masse dejlige ting i påsken. Fejre at jeg er mig, at mit liv er dejligt og skåle i jordbærdaquiri:-)

Det blir´dælen dullerme dejligt:-)

God påske til alle i blogosfæren, hyg jer!

Ingen kommentarer: