onsdag, april 05, 2006

Bogormen amok med alle påskekaninerne....

Altså, giv mig en saks og noget karton, og der går fuldstændig Jørgen Clevin i den....

Disse dage står i påskebastle-tegnet. Jeg laver kaniner, høns i hønsehus, og alle mulige andre påskerelaterede dyr og krimmel krammel. Og jeg elsker det simpelthen bare. Det er det samme hvert år. Jeg bastler som en 5-årig ved børnehavens lave bord, frem med karton i alskens farver, hobbybøger, sakse, farver og snart flyder det med kartonrester over det hele, og der sidder kaniner og stirrer ubarmhjertig, og også ret sødt, på mig. Påske, påske kom nu....

Påskelørdag har vi altid familien til middag. Så får jeg styret min totale madlavningslyst, kreerer en super lækker middag, og gæsterne får naturligvis noget påskebastlet med hjem:-)

Jeg bastler naturligvis til Operation Påskeglad, men har også et par ekstra overraskelser oppe i ærmet. Der er andre tæt på bogormen der skal glædes med en lille ekstra overraskelse her før påske, fordi de har fortjent det, fordi de er søde ved mig og fordi jeg holder meget af dem. I ved, vi skal huske at være rare ved hinanden, ik:-) Og så elsker jeg jo bare at bastle....

Påskebastler du, og hvad skal du i påsken?

Ingen kommentarer: