mandag, april 03, 2006

Bogormen og Ole Lund Kirkegård

Voksen og dog barn. Sluttede en god, hygsom og produktiv weekend med at falde i søvn til lyden af Lars Knutzon der læste Ole Lund Kirkegårds "Albert" op. Skønt. En herlig knægt der er fræk, stjæler pærer og bygger fælder. Dejligt.

Weekenden har været perfekt. Effektivt rengøring og diverse gøremål. Plantede og forkultiverede det meste af lørdagen, nød god mad og drak en god flaske vin med kæresten, og søndag bød på solskin en masse og påskebastling med en god veninde. Perfekt.

Mandagen starter også her en ny arbejdsuge op. Med frisk mod og ny energi går man til værks. Senere idag tager jeg i naiv tro om at solen vil titte frem, på den 45 minutters lange cykeltur ind til byen, hvor jeg blandt andet har en hyggelig te-aftale hos Annedorthe. En af mine dygtige anmeldere, der sørme også blogger. Herfra skal da lyde en opfordring til at kigge indenfor hos hende - og mon ikke hun snart får tilmeldt sig blogbot:-)

Vores flytning fra helvede er ved at ebbe ud. Vi flytter de sidste kasser, møbler osv. ind i denne uge og i påsken, for nu er vi næsten færdige med at sætte vores stue i stand. Ja ting tager tid når man arbejder meget, og jeg har på nuværende tidspunkt udviklet en jernhård tålmodighed. Behøver jeg sige at jeg glæder mig til mine sofaer entrere det lille hjem? Sidste jeg slængte mig i en af dem var tilbage i august måned 2005!

Det blir´så skønt at komme på plads, få pakket ud, smidt ud og ryddet op:-) Det er næsten lige så godt som sex, nå ja og så lige Lars Knutzon der læser om frække Albert:-)

Hvad skal du bedrive din mandag med?

Ingen kommentarer: