torsdag, april 06, 2006

Det smiler en bogorm af.....

Inspireret af Sille her midt i mit præpåskebastling-indflytter-rodede virvar blev jeg her til formiddag, og ja, vi skal jo huske at smile og glæde os over livet, såh:

3 ting der skete i går, der gør mig i bedre humør når jeg tænker på det:

- Min kæreste og jeg gik en lang tur med hundebasserne da han endelig kom fra arbejde, og selvom det var monsterkoldt og der blæste en vind fra helvede, så var det bare så dejligt livsbekræftende!

- Jeg fik bastlet en masse påsketing og lagde skumle planer om at overraske mennesker jeg holder af.

- Jeg fik endnu flere af vores flyttekasser og møbler ind i det lille Brøndby´ske hus, så det ser omsider ud til at miraklet sker og vi kommer på plads, altså efter lidt koordinering, oprydning, sved på panden og helt sikkert adskillige indretnings-diskussioner. Den dag det hele står pænt og nu-smider-jeg-mig-i-sofaen-for-selv-skabene-er-ryddet-op, ja så drikker jeg mig sgu´en flaske champagne sammen med gemalen.

3 ting jeg glæder mig til idag:

- Tjekke og nusle om alle mine små blomsterspirer der vælter frem i minidrivhusene, især mine solsikker og lupiner er ihærdige:-)

- Håber at omrokere og ommøblere stuen inden gemalen kommer hjem, så han får sig en overraskelse af de seriøse, og bare fordi det er så tilfredsstillende!

- Til at kokkere lækker ret med torsk, og små kartofler og champignoner bagt i ovnen med marinade og timian, uhm...

Hvad smiler du af? Kom nu, bare et lille smil, jah, og så et stort et :-)

Ingen kommentarer: