tirsdag, november 08, 2005

Blue Foundation tager mig med på en flyder...

Hverken mere eller mindre. Patricia var så sød at introducere mig for elektronisk musik og det har nu resulteret i at jeg er fuldstændig fortabt i Blue Foundation og Air....ih ja, bølger med ud i deres elektroniske wonderland og lader tankerne få frit løb. Patricia, du siger bare selv til når du vil have din musik igen:-) Spøg til side, jeg er nok nødt til ønske mig de to cd´er i føs´dagsgave....men det er jo også snart:-)

Mens jeg sidder her og ligger massevis af anmeldelser i databasen til bookworm.dk glæder jeg mig til i aften hvor vi får i massevis af møbler fra vores lejlighed og herud i huset. Jeg har undværet min møbler siden august, så det skal blive godt at kunne rodfæste sig ordentligt herude, man føler sig nemlig ikke 100 % hjemme uden sine møbler. Der kommer massevis af reoler til mine mange bøger i dag. Måtte kundgøre overfor kæresten til morgen at jeg altså savnede at få HELE min bogsamling hjem til mig! De er jo en stor del af mig, min fryd og glæde og jeg nurser dem som små børn, sådan næsten:-) I ved jo, både bøger og planter har godt af at man taler med dem dagligt - "har du talt med dine bøger i dag"? Ok, sorry, jeg er lidt småskør...det skyldes mine gener.....

Udover at der er travlt med at få tømt lejligheden her på matriklen er jeg jo også ved at vænne mig til at være færdig med studiet på litteraturvidenskab. Forhåbentlig tikker min karakter snart ind og jeg er allerede blevet en del af dagpenge-systemet og AF, i den grad at de har tilbudt mig job allerede efter en uge! Nu har jeg jo så ikke gået mange år på uni for at blive salgsassistent i papirvarer fuldtid, men det var da bestemt sødt af dem at tænke på mig... eller NOT:-)

Udover det så står der røg ud af ørerne på mig i forsøget og bestræbelserne på at få bugt med de arbejdsbyrder der har hobet sig op her i sommeren og efterårets løb hvor jeg afsluttede mit speciale og hvor vi overtog hus, presset er endnu ikke lettet, men det hjælper efterhånden på det, så kære anmeldere, hvem der nu læser med her, jeg gør mit aller ypperste, trust me:-)

Nå men anyway, jeg har travlt med at forberede bookworm.dk til BogForum2005 og så har jeg netop færdiggjort et lille projekt sammen med Martin Hall, tjek det ud her på bogportalen eller på Martin Halls egen hjemmeside

Og gå da naturligvis ind og læs meget mere om BogForum 2005 her den 18,19 og 20. November - der sker en masse og der er altid mange gode bogtilbud læseheste:-) På sitet kan man sammensætte sit eget program i år, smart ik´- behøver vist ikke nævnte at jeg har et program på små 100 punkter liggende - sikke en weekend det bliver:-)

Hyg jer!

Ingen kommentarer: