lørdag, november 26, 2005

Party-blogging, bogormens føs´dag

Så er der fest-blogging fra bogormens føs´dagsfest:

Morfar her: Står med en miniscul IBM maskine i et mørkt hjørne halvstiv og meget træt og prøøver at ramme tasterne. Det har været hyggeligt vi har fået åbnet folks øjne for blogging of hvad det er for os, hygget med god mad masser af gode øller kagekone og pomfritspil. vi har sunget og fortalt jokes. Det er et hyggeligt hus de residerer i de kære værter, bare synd det ligger i Helvedets forgård Broooonnnnnbby :) Som sædvanligt er jeg overdressed hehe hva kan jeg gøre...... jeg vil snart desertere da jeg har en date med min seng snarest... Kramsere Morfar,


Ja så er det stive Sille der er på banen... Musikken skal jeg lige gøre noget ved om et øjeblik...men ellers må jeg sige...Grith er dejlig...og bedstevennen...hmmm say no mpre...phyyy...

Sus her. Ikke blogger, men gamle veninde med Grith siden 1996. De resterende gæster er halv eller hel stive og ifølge Sille, snart nøgne. Må vist også til at vende næsen hjemad, jeg har en lille datter som uden tvivl er alt for frisk i morgen og jeg tror ikke det virker med tømmermænd, på trods af at farmand har lovet at stå for skud og skåne mig lidt.
Så for satan... nu smider de kludene... jeg smutter!!!

Er til fest her i BIF land... ganske hyggeligt. Blogger ikke, derfor dette korte indlæg.

Jacob: arhhhhhhh pis Jeg bliver forkølet ad al den nøgenhed...............

bedstevennen: Sune her! er meget stolt af, at gå under den betegnelse. At jeg har fået Grith tilbage i mit liv, er det bedste der sket for mig i mange år. selvom vi havde nogle år, hvor vi ikke så hinanden, er det som som at få sin søster tilbage, efter et års ferie. ER LIDT SVÆRT AT FORKLARE ,så det er helt ok hvis det ikke helt giver mening for jer. jeg elsker bare Grith og lader hende ikke glide ud af mine hænder igen!!!!!

Grith Lygum her, bogorme-fødselsdag har været kanon! Søde gæster, fantastisk stemning, sjov og dejligt. Skønne gaver:-) Her sidder vi så tilbage, Jacob og jeg, Sus, Sune og Sille. Min kæreste Jacob som jeg elsker overalt på jorden, Sus min dejlige veninde der er her på trods af at hun har en lille pige derhjemme hun skal være frisk til i morgen, Sune min bedsteven som jeg elsker mere end ord kan beskrive, Sille som det har været en fantastisk oplevelse at møde, og som jeg ved at jeg får mange flere oplevelser og snakke med:-)

Roger over, hører David Bowie; Is there life on mars, men snart skal vi høre Ace of Base og Cut´n´move:-) Man er jo en 80´er freak:) Bare trist at morfar og alle de andre skulle så tidligt hjem, men hva´jeg tror jeg vil ud og lave små grå til dem der er tilbage, den hårde klike:-)

Ingen kommentarer: