mandag, november 28, 2005

Mandag morgen, fri fra skole....vi går på stranden med hinanden i handen...

Så blev det mandag. Mandag en træthedens dag. Efter vores vilde bogorme-fest lørdag, hvor Sille og Morfar kiggede forbi, det nys udkårne søskendepar, sammen med en masse andre dejlige mennesker, heriblandt Patricia og Alexander, ja så droppede jeg opvasken og gik i seng kl.19 og i dag kører alt i slow motion. Jeg kan lige tage mig sammen til at sætte noget tøj over, logge på msn, og naturligvis lave kaffe:-)

Denne uge står stadig i flytteåndens tegn. Jeg har lagt "Venter på mine sofaer"-projektet i ovnen, og ellers står den på arbejde med bogportalen, der er helt klart noget bogmesse-stof der bare SKAL ligges på ( hørte du det webmaster-Jones) , en tur på Louisiana med Ranna onsdag og ja det sædvanlige, fremfor alt skal jeg blive mig selv efter festen, ja, det sætter sørme sine spor at fylde 32:-) Men hvor var det en dejlig fest, tak til alle:-)

Men det bliver dejligt at kunne skrue lidt ned for tempo´et, der var lige lovlig travlt op til føs´dagen, med at gøre huset klart efter nedrivning af væg, men at få afleveret lejligheden osv. - nu glæder jeg mig til at slappe lidt af, komme videre med vores projekter, skal jo til at gøre klar til åbent hus arrangement, julehygge, her den 7. dec.

Nu vil jeg glæde mig til at skal ud og bruge gavekort og bytte cd:-) Og så er der jo noget med en DAB radio der skal købes:-) Ja, det hele er sådan lidt præ-føs´dags-agtigt:-)

Ingen kommentarer: