fredag, november 18, 2005

Bogormen i paradis.....

Så sker det. I dag kl.10.15 åbnes BogForum2005 og bogormen er opslugt fredag, lørdag, søndag i dette bogmekka. Der skal dækkes arrangementer, snakkes med anmeldere og kontakter, drikkes kaffe og kigges på bøger i lange baner.

Du kan læse mere om BogForum2005 og hente inspiration på bookworm.dk, der er tre nye forfatterportrætter, alle tre bogforum-aktuelle, og så er der 65 nye anmeldelser og 3 spændende nye konkurrencer. I vores nyhedsbrev, Bogormens Litterære Larver, kan du læse meget mere:-)

Èn ting er at jeg skal ind og mødes med bookworm.dks anmeldere og hygge mig gevaldigt, få ømme stænger efterhånden, se forfattere og bogorme i massevis, noget helt andet er at jeg håber at kunne smide den stress-tilstand fra mig som matriklen er ved at løbe over af. I går pakkede jeg resten af vores lejlighed ned, den er klar til at blive ryddet nu. Teknikeren er ved at mure til i stuen, han væltede jo som bekendt en væg den anden dag. Nu mangler han at mure op, få lavet finish ved gulv, loft og på de fræsninger han har lavet til EL. Så skal der gøres rent, males og gøres endnu mere rent. Og så skal alle vores ting hentes og pakkes ud.

Alt dette samtidig med at der skal 5 forskellige artikler op fra BogForum2005 til bogportalen her på mandag, tirsdag eller onsdag. Lejligheden skal jo forøvrigt også lige gøres ren og overgives til den nye ejer. Og, jeg har altså ligesom inviteret til familieføsdag på torsdag og fest for vennerne på lørdag....skal jeg være nervøs? Lidt stresset kan jeg ikke undgå at være. Men jeg vil prøve mit bedste at smide det af mig og være professionel de næste tre dage, for bookworm.dk, det er jo i en god sags tjeneste:-)

Skal du til BogForum2005 ?

Ingen kommentarer: