lørdag, august 14, 2004

Beklager men....

jeg er fra og med i går aftes gået på olympic time....

Jeg ser badmintonspillere, svømmere, kommentatorer for mine øjne....

Beklager, der er intet jeg kan stille op, bare lade mig flyde med:-)

Mærkeligt, sådan en lille bogorm som mig, normalt er jeg ikke sådan rigtig til sport, men OL tryllebinder mig bare i den grad! Måske det har noget at gøre med at jeg lige har siddet og arbejdet som gal på et stort OL nummer, med masser af sports og sundheds-udgivelser:-)

Læs mere om OL her og find al den information du har brug for, og prøv mig gerne af hvis der er noget du ikke forstår - jeg sidder nemlig klistret til min OL 2004 bog samt mit nye sportsleksikon....for, velkommen til mit nye liv som sports-nørd, jeg regner med at det varer de næste 15 dage, og joh, det er højst mærkværdigt:-) Jeg glæder mig som et lille barn til at se atletik, fægtning og meget mere, og ja, jeg er underlig!

Er OL noget for dig eller hader du det som pesten?

Ingen kommentarer: