onsdag, august 04, 2004

Sol.....

jeg savner dig!

Så er jeg blevet græsenke, kæresten er taget på en 4 dages cykeltur med gutterne til langeland. Jeg under ham virkelig den tur. De er 4 gutter der tager afsted hver sommer og de hygger sig virkelig sammen. For ikke at nævne at der er dejligt at få rørt sig:-)

Jeg har tænkt mig at udnytte dagene konstruktivt, udover at tage mig af hundene, vil jeg lave lækker mad til mig selv, få holdt opvasken nede, stryge tøj mens jeg ser Dollars:-), få arbejdet lidt på det nye nummer af flodbølgen der skal udkomme her i august, og passe mit redaktør-arbejde.

Fredag har jeg inviteret min gode veninde Stine på besøg til lækker tøse-middag, det skal nok blive rigtig hyggeligt:-)

Jeg var forøvrigt på udsalg i går, hele 7 par sko, hva´siger du så:-)!!! Nyt svømmeoutfit og andre fine ting, det var så fedt at shoppe, når nu det er at man har spændt bæltet ind de sidste mange mange uger:-) Først lagde jeg dog lige vejen forbi DGI byen og svømmede 900 m. - så var shoppingen jo også velfortjent:-)

Hvad laver du i det her sommervejr - og har du været på udsalg?

Men jeg savner nu solen....den gør det hele lidt sjovere:-)

Ingen kommentarer: