mandag, august 23, 2004

On my own

Så er kæresten startet på arbejde igen og der er dejlig roligt herhjemme, helt som der plejer at være det. Selvom jeg holder meget af min anden halvdel, så er det nu helt dejligt at have min dagligdag tilbage igen:-)

Jeg skal efter en meget travlt periode sørge for at holde noget ferie, så det forsøger jeg jo på. Det gøres med OL på TV om morgenen, kaffe og avis i sengen og fordybelse.

Men....selvom jeg har besluttet mig for at jeg skal koble lidt fra, er der dog også en masse praktiske ting jeg gerne vil have lavet herhjemme, så det vil jeg kombinere med afslapning, motion, gåture med hundene, læsning af gode bøger og andre gode ting.

Hvis jeg selv kunne vælge sad jeg på en paradis ø med en masse gode bøger og 100 % frihed, men sådan er dagligdagslivet som Grith altså ikke....det kunne også være rart at komme ud og se lidt, men som hundeejer er det ikke altid det kan flaske sig, og nu havde vi jo altså bestemt os for at holde stor fest i februar, så derfor har den ikke stået på udlands-rejser denne sommer, måske næste?

Lejlighed i Valby med god musik, afslapning og gode bøger er nu heller ikke helt tosset:-)

Hvordan holder du helst ferie?

Ingen kommentarer: