mandag, august 30, 2004

Festlig weekend med valg og fravalg

Puh ha, sidder her og er pænt bombet! Fredag var jeg i Tivoli og fejre svigerfars fødselsdag, hvor vi spiste på promenaden og hørte Shubberne:-) Bagefter gik det på hurtige gåfødder til Foleys hvor der var blogradio-fest - vi nåede lige 2.sæt af Gasolin Jam, som var FEDE!!! Fordi jeg kom så sent var der desværre mange der var gået, nogle der slet ikke havde været der, og festen sluttede bare alt alt for hurtigt, øv.... - da jeg var parat til at mingle og snakke var folk gået. Men sådan er det jo bare når man skal være flere steder, - håber på bedre held næste gang:-)

Lørdag var der housewarming Randises:-) - en rigtig fed fest;-) Søndag blev tilbragt i sengen med cola og tømmermænd, puh ha. - og i dag mandag er jeg altså bare rimelig busted.

Det har været nogle turbulente dage, ikke mindst fordi jeg har truffet et par valg omkring nogle mennesker i mit liv, der har været der længe, og som jeg var nødt til at vælge fra for min egen, og et eller andet sted, deres skyld. Men det har været og er stadig, rigtig svært. Det er jo ikke bare noget man gør, men en beslutning man tager fordi man har det for svært med ikke at tage den, - det er noget der følelsesmæssigt lammer én, og noget man lige skal vænne sig til.

Puh ha, what a weekend:-)

Ingen kommentarer: