torsdag, august 05, 2004

Tonerne bølger frem....

mens jeg sidder med min mokka og "Prinsesserne" af Anne Marie Løn. Bogen bliver bedre og bedre, i takt med at varmen stiger, og Enyas bløde stemme smyger sig omkring i mit univers.

Det er sommer, det er varmt, det er skønt.

Jeg er alene hjemme, nyder stilheden og mine hunde.

Forsøger at få lavet nogle anmeldelser, skrevet lidt på specialet, få sat lidt tidsskrift op, men dovenskaben indfinder sig og jeg sidder helst med romanen og nyder solskinnet.

Dejlige gåture med hundene i aftenbrisen, god mad til mig selv, og fjernsynshygge senere på aftenen.

De næste 2 aftener byder på besøg af Marlis og Stine, to dejlige piger som jeg glæder mig til at tilbringe noget tid med, lave lækker mad til og snakke med:-) Det er så vigtigt med veninder, ses, tale, fordybe sig i hinandens selskab.

Gik sukkerkold i går og spiste slik som havde jeg ikke set vingummi og lakrids hele mit liv, og puh ha, føles grimt bagefter, men smager så fuglene synger:-)

Savnet af kæresten begynder at melde sig, men det er kun sundt at savne, og jeg glæder mig til at krammeknuse ham når vi ses igen på lørdag:-)

Livet er skønt:-)

Ingen kommentarer: