tirsdag, august 10, 2004

Ferie, bare ferie - og blog-radio-fest

Det er skønt....

Helt ferie har jeg dog endnu ikke, men fra på torsdag sker det 100%, så skal jeg slappe mere af og nyde livet:-)

Inden da vil jeg lige slå et lille slag for det her , blogradio-festen på Foleys fredag den 27. august, det er simpelthen en fest af de store, som du ikke bør gå glip af, tilmeld dig her

Tænk lige lidt over det:-) Jeg har hørt en lille fugl synge om at det er Gasolin Jam der spiller op til dans, og det skulle efter sigende ikke være helt ringe, faktisk skulle det være helt genialt!

Der skal 70 tilmeldinger til for at festen løber af staben, så vær nu en buddy og kom! Tilmeldingsfrist og betalingsfrist er torsdag den 19. august.

I skrivende stund lokker jeg for adskellige venner, og håber på at få en rigtig fed aften, også selvom jeg først kan komme kl. ca. 24

Det blir´sjau! Så come on! Vær lidt frisk....

Ingen kommentarer: