fredag, november 12, 2004

Det startede så godt....

og endte, ja ihvertfald knap så godt.

Efter sommerhusbesøg hvor der blev lavet speciale, og efter vejlederbesøg mm. fik jeg lidt af motivationen tilbage, og stod troligt op kl.6 hver morgen for at arbejde.

Men....min vejleder er ikke til at få fat i, giver mig ikke den vejledning jeg har behov for, for at kunne arbejde videre, og derfor daler min motivation.

Den sidste uge her har jeg fået lavet noget på specialet, joh, det er da slet ikke det, men jeg kan mærke at min frustration omkring min manglende gode vejleder gør at min motivation daler ret så kraftigt. Jeg får svært ved at komme op klokken 6, sover længere, og får ikke lavet nær så meget på specialet.

Og jeg skammer mig og har dårlig samvittighed, øv.

Nå, men endelig fik jeg så fat i vejleder i dag og fik lavet en aftale med ham. Har ikke kunne få fat i ham i 2-3 uger, og næste uge skal han til Bruxelles, så vi kan mødes igen 22 november, det betyder at jeg har næste uge til at gøre noget ved sagen.

Motivation hvor er du?

Øv hvor er jeg træls.....

Kender du det med manglende motivation? Hvad fanden stiller man op?

PS. Et godt rusk og lidt trøst ville falde på et tørt sted, men rusk ikke for hårdt tak:-)

Ingen kommentarer: