fredag, november 26, 2004

På rejse gennem skærsilden

Så er det i dag det sker! Jeg skal gennem skærsilden, og det vil vise sig hvor forbrændt jeg er blevet kl. ca. 13

Besøg hos vejlederen......

Kryds fingre, please:-)

Update: Det gik bare over al forventning. Han var positiv og responderende, kom med nogle virkelig gode pointer angående specialets struktur. Kort sagt fik han mig på nye tanker, således at specialets bliver strammet op og effektiviseret. Og ikke mindst synes han at det jeg havde skrevet var klart og godt! Wauw....klapper lige mig selv på hovedet. I´m stunned and not at least optimistic! Så naturligvis gik turen straks derpå til øresneglen, hvor jeg havde fortjent hele to nye 80´er opsamlinger:-)

Nu venter forude en dejlig weekend, med familie-føs´dags-brunch i morgen:-) Eneste minus er at jeg er snot-hamrende forkølet.

Hvad skal du lave her i weekenden:-)? og 80´er eller 90´musik?

Ingen kommentarer: