mandag, november 22, 2004

I den syvende himmel.....

Uhm, hjemvendt fra gavebytning gnasker jeg vellystig på mit nye musik-guf:

- Kylie Minogue: Ultimate Kylie - Hun er da bare den sejeste pop tøs, med en suveræn musikalsk udvikling - og så ser hun jo altså stjerne godt ud:-)
- Duran Duran: Astronaut - De gode gamle 80´er drenge rykker igen!
- U2: How to dismantle an atomic bomb - Er man vist bare nødt til at have, ikke?!
- R.E.M: Around the sun. - Jeg ser frem til koncerten i Horsens til sommer:-) De regerer....
- Mark Knofler: Shangri-La. - Jeg elskede Dire Straits, og Knofler i sig selv er også genial

og herhjemme lå de 2 jeg valgte at beholde:

- Depeche Mode, Remixes 81-04 - Jamen jeg er jo en 80´er tøs:-)
- Kom tilbage nu 2, Alle tiders danske hits - Og dette bekræfter ovennævnte udsagn kraftigt!

Jeg har aldrig fået så meget musik før på én gang, det rykker for vildt!!! Så kan jeg jo ønske mig Tina Turner: All the best, Verve, singles, Jean Michel Jarre: Aero til jul:-)

Hvad ønsker du dig på top 3 lige nu?

Ingen kommentarer: