mandag, november 22, 2004

A night to remember

80´er føs´dags-festen gik strålende. Der blev skålet i champagne med dejlige piger, jeg blev begavet med dejligt selskab og skønne gaver: musik i massevis, en dejlig rap-and-knage, en skøn taske, godter fra Body Shop, et spil og snesevis af søde kort der fik mig til at rødme:-)

Der blev hørt 80´er musik til den helt store guldmedalje, og baren i køkkenet blev flittigt brugt til at mikse drinks, bla. den herlige champagne-brus-drink, som smagte fantastisk:-)

De sidste gik kl.3.30, det var svært at få taxaer, så der blev spejdet flittigt ud over de små lanterne på den franske altan. Det var frostklart og bestemt ikke vejr til at gå ud og praje en taxa, men det var nu så hyggeligt.

Jeg ryddede af og fik gjort lejligheden fin igen, og så tændte jeg ellers stearinlys i stuen, slukkede alt lys, lavede en dejlig godnat-bailey og lå på sofaneseren og iagttog de mange blafrende lys, til lyden af depeche mode remixes. Kl.4.30 kom kæresten og hundebasserne hjem, de var blevet lånt ud til hans kollega, hvor de så havde siddet og nørdet med pc og hygget sig. Han fik sig også en lille bailey og vi lå og snakkede en god times tid, hvorefter øjnene gerne ville se dyner.

En fantastisk aften/nat, en skøn måde at fejre føs´dag på, at være i selskab med alle dem man holder af, og så til god musik, og med fabelagtige drinks - ikke mindst galliano-shots:-)

Nu kan jeg se frem til hygge-rødvins-tapas-aften på onsdag hvor jeg runder de 31 helt rigtigt, og så er der familie-tam-tam på lørdag, til den helt store brunch:-)

Joh, det er bar´boogie

Ingen kommentarer: