tirsdag, november 09, 2004

Kender I det her.....

med at træffe beslutninger som andre ikke nødvendigvis forstår?

Jeg har personligt enormt mange ting at tage stilling til i øjeblikket, og de sidste mange måneder har ikke kørt så glat og ligetil som normalt. Der er meget at bestemme sig for, og imod, og indimellem kan man føle at man skal retfærdiggøre sig overfor andre mennesker! Men det skal man jo ikke, man skal gøre det der føles rigtigt for én selv, det man kan mærke at man bør gøre.

Gennem de sidste par år er jeg mere og mere blevet klar over at jeg skal gøre mere for mig selv, og ikke hele tiden kun gøre ting for andre. Jeg skal også drage omsorg for mig selv. Sjovt nok er det her med at drage omsorg for sig selv, ikke noget der falder én lige så let som at drage omsorg for andre.

Men det skal til....

Herunder hører også det her med at tage nogle beslutninger, sætte nogle grænser og i den dur. Og så kommer alle de velmenende råd, og folk der giver til kende hvad de synes, - det kan jeg helt ærligt bare ikke bruge til noget. Jeg har tusinde gange mere brug for at de støtter mig i at være den jeg er, og gøre de ting der føles rigtigt for mig!!!!

Hvorfor skal andre altid blande sig? Hvorfor ikke bare give hinanden noget mere omsorg og støtte sine venner og sin familie i de beslutninger de tager, som føles rigtige for dem?

Ingen kommentarer: