lørdag, februar 26, 2005

Kolding calling....

Så er alt forarbejdet med det her snart forbi - vi er så tæt som aldrig før på at gå i luften med det nye flotte design - og 2 måneders indhold sendt ind af anmeldere og lavet af undertegnede. Ja, ja, jeg ved godt det snart lyder lidt klichéagtigt - denne gang er det dog i ramme alvor! Vi har knoklet vores små ( eller lidt større ) røve i laser de snart sidste to måneder, og vi glæder os meget til at slappe lidt af med andre ting. Det at få sitet i luften, lade det flyve højt til vejrs, blive bedømt af læsere, anmeldere, forlagskontakter og mange andre, det bliver spændende og det bliver dejligt - det er længe ventet og det vil gøre at jeg igen kan føle mine skuldre:-)

Det har godt nok trukket tænder ud - men mon ikke det er sådan hver gang man flytter sig i livet og prøver noget nyt? Det tror jeg bestemt. Jeg vil have lov at være stolt for helt ærligt så har vi virkelig ydet en indsats der er over det almindelige på kort tid. Om dagen har vi hver især arbejdet med job og speciale, om aftenen og ud til de små timer har vi stort set hver dag siddet og lagt energi og fokus på www.bookworm.dk - det nye design og en masse godt indhold. Jeg skal dog ikke tude, for vi har gjort det fordi det har været vanvittigt spændende og fordi det er vigtigt! Og om kort tid kan DU se hvordan det hele ser ud, det vil nok ikke gå denne blog forbi - men da jeg ikke er hjemme det næste stykke tid kan det betale sig selv at gå ind og tjekke www.bookworm.dk - tilmeld dig nyhedsbrevet hvis du ikke allerede har gjort det, så får du vores første nyhedsbrev her om et par dage når webmasteren har fået smækket det ud til alle vores forventningsfulde læsere:-)

Det er fascinerende at være selvstændig, selv at skabe, at udfordre sig selv, at presse sig selv til at gøre det man ikke troede muligt. Jeg fortryder ikke det store arbejde vi har lagt i det, for jeg ved at vi har lavet et flot site, og jeg ser fremtiden som meget spændende og fyldt med litterære - og ikke mindst tekniske - muligheder og udfordringer.

Til jer der tænker på at prøve selvstændigheden - prøv det:-) Det gør altså noget én.

Nu skal jeg slippe bookworm.dk for en tid, i morgen pakker vi mazdaen og kører til Kolding til familiefest - uhm, bare det at få et glas rødvin, noget god mad og se kendte ansigter - at hygge sig, ih altså! Jeg bliver i Kolding et stykke tid for at arbejde meget fokuseret på mit speciale - få knaldet noget læsning af og få tastet som en vanvittig på den bærbare:-) Og for at besøge min mormor som jeg ser alt for sjældent.

De der følger med her kan sikkert huske at jeg i sommers skrev om hendes hjertesygdom og at jeg gerne ville over og være sammen med hende. Det gør jeg så nu, og det at det bliver slået sammen med noget praktisk ( læs: specialet ) gør at det giver rigtig meget mening for mig. Ikke at ting nødvendigvis altid skal give mening:-) Mormor og jeg skal have os nogle gode snakke og spise noget god mad, drikke noget stærk kaffe og fordrive tiden med hygge og samvær. Det bliver SÅ godt! Jeg tror jeg har brug for at sidde og kigge ud af vinduet på haven i ny og næ og bare fordøje alt det 2005 har budt på, det skal lige synkes.

Herhjemme kan de få lov at undvære mig i små 10 dage eller hvad det nu bliver til. Kæresten der stort set aldrig får lov at være alene hjemme glæder sig som et lille barn. Han skal lave en masse mandeting, spille pc, høre høj musik af sin egen slags, rode som en vanvittig og gøre alt det han ikke får lejlighed til når jeg er her. Det bliver godt for ham, han trænger til at være sig selv og få lidt tid hvor der ikke er nogen der forlanger hans selskab, hans tale eller hans handling. Det er også godt at savne, at mærke at man har brug for hinanden, at værdsætte, se de ting som ikke bliver gjort, og som man ikke kan gøre på samme måde når man er alene. Det bliver ikke sjovt at skulle undvære mine to hunde, det kommer til at rive indeni, men jeg tror de har godt af lidt maskulint input i et stykke tid, håber ikke de så er helt spolerede når jeg kommer hjem:-)

Kolding venter, det bliver simpelthen bare så SKØNT! Oh høj, frihed i sigte!

Ingen kommentarer: