fredag, december 09, 2005

Better late than never, endnu en këndis er inviteret til blogger-julelunch´en

Jeg har bevæget mig op af julestress´ens dyng og har endelig fået inviteret min udvalgte. En dejlig flodhest der altid er klar med en frisk bemærkning, store fagter og et par snigende ninja´er, ingen ringere end Flodhesten Dolph - han er da bare herlig!

Min besked til ham lød som følger:

Kære Dolph!

Jeg er stor fan og din ydmyge tilhænger. Derfor ville det glæde mig usigeligt hvis du havde lyst til at være min deltager til blogger-julefrokosten "Inviter en kendt", der finder sted fredag den 16. december på Nørrebro. Her indtages en mængde dejlig mad, drikkes snaps og julebryg, hvorefter vi lister ud i byen for at feste.

Indtil videre ser det ud til at vi har lokket Jonatan Spang forbi vores arrangement, og her faldt det mig ind, da han virker en anelse nervøs for projektet, at du jo måske kunne fungere som hans bodyguard? Du har jo tjek på det her med snigende ninja´er osv. og er sikkert flodhest for at passe på stand-up´eren for en aften.
Uanset hvad så gir´jeg en snaps og en julebryg hvis du lyster at snige dig forbi. Og tag gerne et par ninja´er med.

Din forevigt 100 % asshole

Venligst Grith Lygum

PS: Vi elsker højtråbende og vidt fagtende flodheste, så udfoldelser af diverse art er mulig på denne festaften.

PPS: Læs evt. mere på http://www.lifeofgrith.blogspot.com/ hvor du også kan råbe dit svar ud til folket!

Ingen kommentarer: