onsdag, december 28, 2005

Bogormen som eskimo

Så er den på vej, snestormen! Og jeg glæder mig som et lille barn der flår gaver op juleaften! Jeg elsker, elsker, elsker sne, og synes altså det er spændende når naturen viser tænder. Ved godt at der er en masse mennesker der hader det, at det skaber trafikproblemer og så videre, men det fascinerer mig. Og take a break, nu er den jo altså kun varslet til at vare ca. ½ døgn eller sådan noget.

Tænk om man skulle forholde sig meget mere til sne. Tænk hvis alt kunne laves af sne? Hvis vi boede i igloer? Skulle bore i isen for at fange fisk, skræmme isbjørne væk, køre på slæder og sejle i kajakker? Ih altså....

Så ville jeg helt klart være en isbjørn eller en pingvin...men indtil videre smider jeg i brændeovnen, varmer hytten godt op, klapper hundene og drikker varm kaffe.

Tror lige at jeg venter med at bytte alle julegaverne til fredag:-) Man skulle jo helst ikke blive fanget i stormen, det er hyggeligst at sidde indendørs og kigge på hele scenariet:-)

Hvad skal du her i snestormen der starter onsdag nat og varer til torsdag eftermiddag?

Ingen kommentarer: